czwartek, 28 kwietnia 2016

Szkolę się dla Was ;)

Dłuuugo dłuuugo cisza i pędzę do Was poinformować Was o moich najnowszych osiągnięciach. ;)
Przez ostatnich kilka miesięcy czytałam, pisałam i szkoliłam się właśnie dla WAS!!
Efekt tego taki, że zostałam Certyfikowanym Doradcą Noszenia.
Oznacza to mniej więcej tyle, że oprócz spotkań z Wami musiałam sporo czasu poświęcić też na usystematyzowanie mojej wiedzy teoretycznej.
Bardzo dziękuję tym wszystkim (nie sposób Was wymienić z imienia, bo tyyyle Was było przez ten ponad rok :)), którzy już mi zaufali i zapraszam kolejne maluszki z rodzicami, by pod moim czujnym okiem okiełznać chusty (i nosidła). Sporo w mej głowie Waszych twarzy, uśmiechnięte maluszki zasypiające na maminej lub tatusiowej piersi... Lubię moją pracę, dzięki!! :)))


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz